Форуми газети "Все про бухгалтерський облiк"

Сьогодні: 21/10/2018 16:21

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 6 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 03/10/2017 09:12 
Професор
Професор

З нами з: 27/01/2011 10:16
Повідомлення: 257
Доброго дня! Шановні колеги, допоможіть без помилок та зайвих питань від контролерів оформити документи для відображення в обліку витрат на ремонт ноутбука. Працівник за власні кошти оплатив цей ремонт, відзвітувався і підприємство з ним розрахувалось. Виконавець ремонту єдинник на 2 групі. Від підприємця ми маємо отримати акт виконаних робіт, копію витягу з державного реєстру та докумет, що підтверджує оплату. Питання: кого в якості замовника послуг потрібно прописати в акті виконаних робіт: працівника чи підприємство, яке представляє вказаний працівник? який саме документ, що підтвердить факт сплати грошей має надати виконавець послуг? Наперед вдячна всім небайдужим, які знають відповідь на питання.....


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 03/10/2017 09:47 
Професор
Професор

З нами з: 27/01/2011 10:16
Повідомлення: 257
І чи потрібне якесь доручення від підприємства для працівника?


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 03/10/2017 11:47 
Теург
Теург
Аватар користувача

З нами з: 15/12/2010 15:42
Повідомлення: 8595
Наталіія написав:
кого в якості замовника послуг потрібно прописати в акті виконаних робіт: працівника чи підприємство

Наталіія написав:
який саме документ, що підтвердить факт сплати грошей має надати виконавець послуг?
Можно расчетную квитанцию https://help.smcs.com.ua/ru/reader/arti ... dokumentov
П.С.
Наталіія написав:
Працівник за власні кошти оплатив цей ремонт, відзвітувався і підприємство з ним розрахувалось

А какой расчетный документ у Вас в авансовом отчете?



За це повідомлення автора lutishka подякував: Наталіія(03/10/2017 12:45)
Рейтинг:1.28%
 
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 03/10/2017 12:47 
Професор
Професор

З нами з: 27/01/2011 10:16
Повідомлення: 257
А какой расчетный документ у Вас в авансовом отчете?
Поки ще ніякого....


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 03/10/2017 13:19 
Професор
Професор

З нами з: 27/01/2011 10:16
Повідомлення: 257
Урааааа!!!!!!!!!!!!!!!! Видали нам квитанцію!!!!!!!!!!!!!


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 13/11/2017 17:02 
Професор
Професор

З нами з: 20/08/2007 10:35
Повідомлення: 631
Изображения: 0
Звідки: Київ
Наталіія написав:
Доброго дня! Шановні колеги, допоможіть без помилок та зайвих питань від контролерів оформити документи для відображення в обліку витрат на ремонт ноутбука. Працівник за власні кошти оплатив цей ремонт, відзвітувався і підприємство з ним розрахувалось. Виконавець ремонту єдинник на 2 групі. Від підприємця ми маємо отримати акт виконаних робіт, копію витягу з державного реєстру та докумет, що підтверджує оплату. Питання: кого в якості замовника послуг потрібно прописати в акті виконаних робіт: працівника чи підприємство, яке представляє вказаний працівник? який саме документ, що підтвердить факт сплати грошей має надати виконавець послуг? Наперед вдячна всім небайдужим, які знають відповідь на питання.....

Я б вам порекомендував нарахувати ПДФО в такій ситуації і не брати до уваги ці витрати, там фактично без документів... податківці полюбляють такі ситуації.... (якщо для вас це не критичні суми)


Догори
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 6 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зареєстровані учасники: Bing [Bot], Google [Bot]


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB