Форуми газети "Все про бухгалтерський облiк"

Сьогодні: 15/09/2019 13:22

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 32 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3  Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 04/01/2011 16:16 
Професор
Професор
Аватар користувача

З нами з: 28/12/2006 13:17
Повідомлення: 143
Звідки: Хмельницкий
Допоможіть будь-ласка. Може у когось є в електронному варіанті наказ про облікову політику для бюджетної установи та колективний договір. Щоб було хоч з чогось переробляти під себе.

_________________
В жизни много прекрасного, просто надо уметь видеть это!
Зображення


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 10/01/2011 19:59 
Теург
Теург

З нами з: 18/11/2009 09:59
Повідомлення: 4209
Звідки: Киев
Про деякі питання бухгалтерського обліку в бюджетних установах
N 15-04/1643-10013, 19.06.2009, Лист, Державне казначейство України

...
Наказ про облікову політику
Ми запитали: Чи повинна бюджетна установа складати наказ (положення) про облікову політику?
Нам відповіли: Державне казначейство України як орган, який здійснює функції з державного регулювання методології бухгалтерського обліку і фінансової звітності, встановлює єдині правила ведення бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання бюджетів, кошторисів, видає інструкції з цих питань та здійснює контроль за їх дотриманням.
Крім того, відповідно до пункту 3 Положення про Державне казначейство України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.05 р. N 1232, одним із основних його завдань є установлення єдиних правил бухгалтерського обліку і звітності про виконання державного та місцевих бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" облікова політика - це сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для складання та подання фінансової звітності.
Згідно з пунктом 5 статті 8 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підприємство має право самостійно визначати облікову політику, обирати форму ведення бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку (від внутрішніх процедур документообігу до процедур, пов'язаних зі складанням та консолідацією фінансової звітності, технологією обробки облікової інформації, запровадження додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, визначення прав працівників на підписання бухгалтерських документів, враховуючи специфіку та особливості своєї діяльності).
Враховуючи, що цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, вважаємо, що підприємство може скористатися своїм правом щодо визначення облікової політики та регламентувати це своїм нормативно-розпорядчим документом. При цьому слід враховувати специфіку установи, наявність окремих порядків щодо виконання державних програм, а також норму пункту 3 статті 56 Бюджетного кодексу України, що розпорядники бюджетних коштів ведуть бухгалтерський облік відповідно до правил, встановлених Державним казначейством України.
...


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 11/04/2011 14:26 
Користувач
Користувач

З нами з: 11/04/2011 09:49
Повідомлення: 2
ЛасточкА, давайте адрес, скину


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 11/04/2011 15:27 
Знавець
Знавець

З нами з: 17/10/2010 22:40
Повідомлення: 38
masya22.,а можна ще мені,будь-ласка!... :friendship


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 11/04/2011 18:09 
Користувач
Користувач

З нами з: 11/04/2011 09:49
Повідомлення: 2
СГ бух.дайте адрес в личку



За це повідомлення автора masya22 подякував: marisha2013(23/03/2012 14:23)
Рейтинг:1.28%
 
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 19/05/2011 13:16 
Користувач
Користувач

З нами з: 19/05/2011 13:01
Повідомлення: 1
Допоможіть будь-ласка. Може у когось є в електронному варіанті наказ про облікову політику для бюджетної установи та графік документообігу. Буду дуже вдячна.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 26/05/2011 10:07 
Користувач
Користувач

З нами з: 25/05/2011 12:39
Повідомлення: 1
Допоможіть будь-ласка. Може у когось є в електронному варіанті наказ про облікову політику для бюджетної установи та графік документообігу. :friendship
kornya.kristina@mail.ru


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 06/07/2011 10:56 
Знавець
Знавець

З нами з: 06/07/2011 10:52
Повідомлення: 25
Звідки: Запорожская область
Девочки и мальчики (если есть :smile: ) !
Пожалуйста и мне тоже скиньте пример приказа (или положения) об учетной политике и колдоговор в бюджете. Оччччччень прошу!!!! Не подумайте, я не лентяйка просто очень срочно нужно :oops:

_________________
Здоровья Вам во все органы!!!!!


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 25/08/2011 16:57 
Знавець
Знавець
Аватар користувача

З нами з: 06/10/2009 10:45
Повідомлення: 49
Благаю про наказ про облікову політику для бюджетної установита та графік документообігу.

Буду вдячна :friendship

matvienko_olya@ukr.net

_________________
перед тем как говорить "все в шоколаде", а убедитесь шоколад ли это?


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 13/09/2011 22:15 
Користувач
Користувач

З нами з: 10/09/2011 15:05
Повідомлення: 1
masya22, скиньте будь-ласка й мені зразок наказу про облікову політику та графік документообороту


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 19/09/2011 09:21 
Теург
Теург
Аватар користувача

З нами з: 15/04/2004 17:47
Повідомлення: 9488
Изображения: 1
Звідки: Ірпінь
Katriн написав:
Про затвердження графіку
документообігу ________


Відповідно до п. 5 ст. 8 Закону України “Про бухгалтерський облік і звітність в Україні”, наказу Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 “Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку”, наказу Міністерства фінансів СРСР від 29.07.1983 № 105 “Про затвердження Положення про документи та документообіг у бухгалтерському обліку”, з метою впорядкування руху та своєчасного отримання первинних документів для записів у бухгалтерському обліку, зміцнення контрольної функції бухгалтерського обліку та своєчасного складання звітності

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити графік документообігу _____________ згідно з додатком.
2. Відділу бухгалтерського обліку та звітності здійснювати контроль за дотриманням термінів і порядку подання документації згідно із затвердженим графіком.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник

_________________
signature disconnected
181


Догори
 Профіль Персональный альбом  
 
ПовідомленняДодано: 23/10/2011 14:53 
Користувач
Користувач

З нами з: 25/01/2011 14:34
Повідомлення: 9
Матеріали до наказу по установі про бухоблік

З метою упорядкованості руху та своєчасного одержання для записів у бухгалтерському обліку первинних документів наказом керівника підприємства, установи встановлюється графік документообороту, в якому вказуються дата створення або одержання від інших підприємств та установ документів, прийняття їх до обліку, передача в обробку та до архіву.
5.2. Графік документообороту на підприємстві, в установі повинен забезпечити оптимальну кількість підрозділів і виконавців, через які проходить кожен первинний документ, визначати мінімальний термін його знаходження в підрозділі, а також сприяти поліпшенню облікової роботи, посиленню контрольних функцій бухгалтерського обліку, підвищенню рівня його механізації та автоматизації.
5.3. Графік документообороту оформляється у вигляді схеми або переліку робіт із створення, перевірки та обробки документів, що виконуються кожним підрозділом підприємства, установи, а також усіма виконавцями із зазначенням їх взаємозв’язку і термінів виконання робіт.
5.. Працівники підприємства, установи створюють і подають первинні документи, які відносяться до сфери їх діяльності, за графіком документообороту. Для цього кожному виконавцю видається витяг із графіка. У витязі наводиться перелік документів, що відносяться до функціональних обов’язків виконавця, терміни їх подання та підрозділи підприємства, установи, до яких передаються ці документи.
5.5. Контроль за дотриманням виконавцями графіка документообороту на підприємстві, в установі здійснюється головним бухгалтером. Вимоги головного бухгалтера щодо порядку подання до бухгалтерії або на обчислювальну установку необхідних документів та відомостей є обов’язковими для усіх підрозділів і служб підприємства.
Керівник підприємства, установи забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій, що були проведені, у первинних документах та виконання всіма підрозділами, службами і працівниками правомірних вимог головного бухгалтера щодо порядку оформлення та подання для обліку відомостей і документів.

Керівником підприємства, установи затверджується перелік осіб, які мають право давати дозвіл (підписувати первинні документи) на здійснення господарської операції, пов’язаної з відпуском (витрачанням) грошових коштів і документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна. Кількість осіб, які мають право підписувати документи на здійснення операцій з видачі особливо дефіцитних товарів і цінностей, бланків суворої звітності, повинно бути обмежено.
Відповідальність за своєчасне і якісне складання документів, передачу їх у встановлені графіком документообороту терміни для відображення у бухгалтерському обліку, за достовірність даних, наведених у документах, несуть особи, які склали і підписали ці документи.
Первинні документи підлягають обов’язковій перевірці працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряється наявність у документі обов’язкових реквізитів та відповідність господарської операції діючому законодавству, логічна ув’язка окремих показників.
2.16. Забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим і нормативним актам, встановленому порядку приймання, зберігання і витрачання грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей та іншого майна, порушують договірну і фінансову дисципліну, завдають шкоди державі, власникам, іншим юридичним і фізичним особам. Такі документи повинні бути передані головному бухгалтеру підприємства, установи для прийняття рішення.
2.17. Первинні документи, що пройшли обробку, повинні мати відмітку, яка виключає можливість їх повторного використання: при ручній обробці — дату запису в обліковий регістр,
Усі документи, що додаються до прибуткових та видаткових касових ордерів, а також документи, що стали підставою для нарахування заробітної плати та інших подібних виплат, підлягають обов’язковому погашенню штампом або ручним надписом “Одержано” або “Сплачено” із зазначенням дати (числа, місяця, року).
Первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси підлягають обов’язковій передачі до архіву.
6.2. Первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву підприємства, установи повинні зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.
6.3. Бланки суворої звітності повинні зберігатися в сейфах, металевих шафах або спеціальних приміщеннях, що забезпечують їх схоронність.
6.4. Порядок зберігання первинних та вихідних документів на машинозчитуваних носіях визначається вказівками з організації бухгалтерського обліку з використанням обчислювальної техніки.
6.5. Первинні документи поточного місяця, що пройшли обробку ручним способом і відносяться до відповідного облікового регістру, комплектуються в хронологічному порядку, нумеруються, переплітаються і супроводжуються довідкою для архіву.
Зберігання первинних документів та облікових регістрів, що пройшли обробку і були підставою для складання звітності, а також бухгалтерських звітів і балансів, оформлення і передачу їх до архіву забезпечує головний бухгалтер підприємства, установи.
6.8. Видача первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерських звітів і балансів з бухгалтерії і з архіву підприємства, установи працівникам інших структурних підрозділів може провадитися тільки за рішенням головного бухгалтера.
6.9. Вилучення первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерських звітів і балансів у підприємств, установ може бути здійснено тільки за постановою органів дізнання, попереднього слідства, прокуратури і судів, державної контрольно-ревізійної та податкової служб відповідно до чинного законодавства України. Вилучення оформлюється протоколом (актом), копія якого вручається під розписку відповідній посадовій особі підприємства, установи.
З дозволу і в присутності представників органів, які здійснюють вилучення, відповідні посадові особи підприємства, установи можуть зняти копії та скласти реєстр документів, що вилучаються, із зазначенням підстав і дати їх вилучення.
Якщо вилучаються томи документів, які недооформлені (не переплетені, не пронумеровані тощо), то з дозволу і в присутності представників органів, які проводять вилучення, відповідні посадові особи підприємства, установи можуть дооформити ці томи (зробити опис, пронумерувати аркуші, прошнурувати, опечатати, засвідчити своїм підписом та печаткою).
Органи, що вилучили документи, забезпечують підприємствам, установам за їх письмовим зверненням можливість зробити виписку, витяг, копію документів для видачі довідок за обставинами відповідно до законодавства.
У разі повернення вказаними органами документів, що були раніше вилучені, такі документи приймаються під розписку відповідною посадовою особою підприємства, установи та разом із рішенням про повернення підшиваються до тих же томів, з яких документи були вилучені та в яких знаходяться постанови про вилучення, реєстр і копії таких документів.
6.10. У разі пропажі або знищення первинних документів, облікових регістрів і звітів керівник підприємства, установи письмово повідомляє про це правоохоронні органи та наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх пропажі або знищення.
Для участі в роботі комісії запрошуються представники слідчих органів, охорони і державного пожежного нагляду.
Результати роботи комісії оформляються актом, який затверджується керівником підприємства, установи. Копія акта надсилається органу, в сфері управління якого перебуває підприємство, установа, а також державній податковій інспекції — підприємствами та місцевому фінансовому органу — установами, в 10-денний термін.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 23/10/2011 14:57 
Користувач
Користувач

З нами з: 25/01/2011 14:34
Повідомлення: 9
Наказ Міністерства фінансів України "Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку"№88 від 24.05.1995


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 01/11/2011 16:03 
Користувач
Користувач

З нами з: 01/11/2011 15:57
Повідомлення: 2
И мне, если можно пример приказа об учётной политике(положение) в бюджетной организации ПЛИЗ =D> =D> Iaroslavka.kiev@rambler.ru


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 01/11/2011 16:05 
Користувач
Користувач

З нами з: 01/11/2011 15:57
Повідомлення: 2
masya22, сбросьте и мне пожалуйста об учетной политике


Догори
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 32 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зареєстровані учасники: Bing [Bot], Google [Bot]


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB