Форуми газети "Все про бухгалтерський облiк"

Сьогодні: 18/09/2019 01:37

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 29/03/2011 11:28 
Користувач
Користувач

З нами з: 29/03/2011 10:58
Повідомлення: 7
Підскажіть будь-ласка як поставити на облік систему сигналізації в бюджетній установі? :smls03:


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 29/03/2011 22:27 
Теург
Теург

З нами з: 18/11/2009 09:59
Повідомлення: 4209
Звідки: Киев
Все списываете не расходы. Завтра выложу разьяснение Казначейства


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 29/03/2011 22:35 
Користувач
Користувач

З нами з: 29/03/2011 10:58
Повідомлення: 7
Katriн написав:
Все списываете не расходы. Завтра выложу разьяснение Казначейства

Дякую. Буду чекати. :smls05: :coffi


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 30/03/2011 18:48 
Теург
Теург

З нами з: 18/11/2009 09:59
Повідомлення: 4209
Звідки: Киев
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
28.05.2010 N 15-04/1243-9248
Про надання роз'яснень
<...>
2. Щодо відображення в бухгалтерському обліку послуг з монтажу та установки охоронно-пожежної сигналізації
Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Державного казначейства України від 25.11.09 р. N 495, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.01.09 р. за N 79/16095, за кодом економічної класифікації видатків 1134 "Оплата послуг (крім комунальних)" здійснюються видатки на створення і впровадження локальних мереж, систем відеоспостереження, охоронної сигналізації та перепускних систем, пожежогасіння, систем гарантованого енергоживлення або електропостачання, систем кондиціювання робочих або технологічних приміщень, систем технічного захисту інформації (уключаючи видатки на їх атестацію), у тому числі оплата пасивного обладнання - монтажних шаф, монтажних коробів, кабелеводів, кабелів, з'єднувачів, розеток, кріплень, комутаційних панелей тощо, якщо зазначене обладнання є невід'ємною частиною послуг.
Враховуючи вищевикладене, якщо за умовами договору пасивне обладнання є складовою робіт з монтажу пожежної сигналізації, то витрати на проведення його монтажу відносяться на фактичні видатки бюджетної установи.
Відповідно до пункту 2.4 Інструкції N 64 одиницею обліку основних засобів є об'єкт основних засобів. До основних засобів належать матеріальні цінності, які мають вартість більше 1000 грн. за одиницю (комплект) та строк корисної експлуатації більше одного року.
Щодо відображення в бухгалтерському обліку послуг з монтажу та установки охоронно-пожежної сигналізації, то відповідно до пункту 1.15 Інструкції N 64 роботи щодо встановлення структурованої кабельної системи, настройки локальної обчислювальної мережі тощо, а також витратні матеріали (кабельні лотки, монтажні панелі, розетки, коректори тощо), що використані при проведенні таких робіт, не відносяться до вартості необоротних активів, а списуються на фактичні видатки на підставі виправдних документів (актів виконаних робіт тощо).
Вартість витратних матеріалів не містить об'єкта основних засобів, тому підстави для відображення в бухгалтерському обліку об'єктів основних засобів відсутні.



За це повідомлення автора Katriн подякував: Ірина-k2011kia(31/03/2011 08:14)
Рейтинг:1.28%
 
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 31/03/2011 09:06 
Користувач
Користувач

З нами з: 29/03/2011 10:58
Повідомлення: 7
Katriн написав:
Вартість витратних матеріалів не містить об'єкта основних засобів, тому підстави для відображення в бухгалтерському обліку об'єктів основних засобів відсутні.



Підскажіть будь-ласка чи можна ставити на Дт 113 рахунку датчики, кабель, дюбеля якщо вони менше 1000 грн/шт чи все ж таки потрібно на Дт234 (або на який інший рахунок)?
Чи правильними будуть проведення
Дт 106 Кт 675 сума 1200,00 надходження устаткування сигналізації
Дт 802 Кт 401 сума 1200,00 фонд активів

Дт 113 Кт 675 сума 123,00 надходження датчиків (2 шт)
Дт 802 Кт 401 сума 1200,00 фонд активів
чи правильніше буде:
Д 234 Кт 675 сума 123,00 надходження датчиків (2 шт)


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 31/03/2011 10:25 
Теург
Теург

З нами з: 18/11/2009 09:59
Повідомлення: 4209
Звідки: Киев
//датчики, кабель, дюбеля//

Так что, вы все-таки, покупали это как материалы отдельно, не по смете?


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 31/03/2011 10:29 
Користувач
Користувач

З нами з: 29/03/2011 10:58
Повідомлення: 7
Katriн написав:
//датчики, кабель, дюбеля//

Так что, вы все-таки, покупали это как материалы отдельно, не по смете?

Да


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 31/03/2011 11:05 
Теург
Теург

З нами з: 18/11/2009 09:59
Повідомлення: 4209
Звідки: Киев
То есть, я правильно поняла? У вас есть накладная на покупку датчиков, кабелей, дюбелей? Тогда при чем тут сигнализация?

И вы своими силами будете все это устанавливать?

Тогда, конечно, приходуете на 234.



За це повідомлення автора Katriн подякував: Ірина-k2011kia(01/04/2011 08:45)
Рейтинг:1.28%
 
Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 01/04/2011 08:44 
Користувач
Користувач

З нами з: 29/03/2011 10:58
Повідомлення: 7
Katriн написав:
То есть, я правильно поняла? У вас есть накладная на покупку датчиков, кабелей, дюбелей? Тогда при чем тут сигнализация?

И вы своими силами будете все это устанавливать?

Тогда, конечно, приходуете на 234.

Да, Вы правильно поняли. У нас есть 2 накладные: одна на датчики, кабеля, крепежи, дюбеля. А вторая на сигнальное оборудование (для управление сигнализацией). Устанавливать будет та же фирма, которая продала всё это. То есть, я должна по накладным оприходовать материалы и основные средства, а по акту установки списать всю эту мелочь (датчики, кабеля, дюбеля). Правильно?
Извините, если задаю Вам глупые вопросы. Просто я еще совсем мало работаю бухгалтером и не знаю всех тонкостей, поэтому и спрашиваю подробно!
А проводки будут такими?
Дт 106 Кт 675 сума 1200,00 надходження устаткування сигналізації
Дт 802 Кт 401 сума 1200,00 фонд активів

Дт 234 Кт 675 сума 123,00 надходження датчиків (2 шт)


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 01/04/2011 11:04 
Теург
Теург

З нами з: 18/11/2009 09:59
Повідомлення: 4209
Звідки: Киев
Не понимаю, почему эта фирма не может все это оформить сметой - работы, материалы, все включить в акт. Обычно так делается охранными фирмами всегда.

1200 грн. - это с НДС?

И по каким КЕКВ вы все это планируете приобретать?


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 01/04/2011 12:06 
Користувач
Користувач

З нами з: 29/03/2011 10:58
Повідомлення: 7
Katriн написав:
Не понимаю, почему эта фирма не может все это оформить сметой - работы, материалы, все включить в акт. Обычно так делается охранными фирмами всегда.

1200 грн. - это с НДС?

И по каким КЕКВ вы все это планируете приобретать?



Это без НДС


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 19/04/2011 13:59 
Користувач
Користувач

З нами з: 14/04/2011 21:12
Повідомлення: 3
А КЭКР какой?


Догори
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зареєстровані учасники: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB