Допоможіть будь ласка розібратися із дилеммою... На підприємстві діє виробничий підрозділ із 5 чоловік, із місячним окладом (незалежно від обсягів виробництва). Виконують вони роботи по ремонту, налагодженню тощо. Коли є декілька робіт за місяць, то закриваючи рахунок 231, я просто списую їх заробітну плату на рах.903 (не розмежовуючи між актами виконаних робіт). Добре коли реалізація більша за сукупну собівартість (включаючи матеріали та субпідрядні роботи). а що робити коли у місяці 1 акт на реалізацію, роботи незначні, виходить що ми продали роботи дешевше за собівартість (яка в конкретному випадку включає в себе лише заробітну плату та внески). Чи треба якось це обліковувати по іншому? чи все правильно так буде і податкова не причепиться до цього?
і якщо взагалі робіт не буде у місяці, то заробітну плату у валові витрати відносити можна, як показувати у декларації про прибуток?
_________________ Просто поразительно, как много людей не верят в то, что могут учиться и научиться, и насколько больше людей считают, что учиться очень трудно. (с) "Дюна" Фрэнк Герберт
|