Що потрібно,щоб почати використовувати РРО
Першим кроком суб'єктів господарювання, які мають намір використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.
Другим кроком, обрання центра сервісного обслуговування та укладання із ними договір.
Третім кроком, звернутися до податкової місцезнаходженням (місцем проживання) суб'єкта господарювання та подати: - заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО; - копію документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО; - копію документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат; - копію договору із ЦСО. Отримати довідку про резервування фіскального номера РРО за формою №2-РРО.
Четвертим кроком, протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО звернутися до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію.
П’ятим кроком, копію згаданої довідки та акт до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку подати до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення. Обов'язково взяти РРО на облік у фіскальних органах.