marusik написав:
и какой вопрос?
На даний момент - питання про списання пального. При веденні "нормального" бух обліку паливно-мастильні матеріали СПИСУЮТЬСЯ за нормами. Дя загальносистемника, який не веде бух обліку, витрати визнаються згідно із підтверджуючими документами за умови отримання доходу, повязаного з цими витратами. Якщо ФОП перевізник переважно заправляє а/м за готівку (або з кредитної картки), підтверджуючий документ - чек, то його достатньо для того, щоб записати певну суму витрат в ту ж саму книгу обліку. З іншої сторони, списувати паливо на основі чеків в необмежених кількостях - думаю, такий варіант для податкової також не пройде, потрібно враховувати норми. Питання: як правильно організувати облік віднесення на витрати паливно-мастильних матеріалів, щоб і для перевізника було добре....

і в податкової не виникало питань
Klinika написав:
нужны ли путевые листы и ТТН-ки?
Обов"язково потрібні. Це первинні документи. ТТН-кою ви підтверджуєте, що перевізник дійсно здійснив перевезення, відвантажив товар, важливо також, щоб в цьому документі стояла печатка одержувача вантажу. А якщо хочете нараховувати добові - то ще й посвідчення про відрядження водія, наказ про відрядження, звіт про використані кошти....